All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer engagement in product policy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885117" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43885117 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2013-clanek-4.pdf" target="_blank" >http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2013-clanek-4.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku

  • Original language description

    Tržní prostředí se neustále mění. Úspěšné podniky vědí, že musí inovovat své produkty. Výsledkem inovace je nový produkt. Nový produkt může mít podobu skutečně nového produktu (který dosud nebyl součástí tržní nabídky), nebo to může být modifikace stávajícího produktu. Inovace produktů mohou být v zásadě provedeny dvěma různými způsoby. První způsob spočívá ve vývoji nových produktů, vznikajících uvnitř podniku (tj. v tomto případě je zde minimální kontakt s tržním prostředím). Takové inovace jsou výsledkem manažerského myšlení. Druhý způsob spočívá v zapojení spotřebitelů do produktové politiky. Angažovaní spotřebitelé jsou v tomto případě považováni za podnikové partnery. Druhý způsob snižuje riziko neúspěchu produktových inovací, protože spotřebitelé odráží vlastní očekávání do svých návrhů. Poskytují cenné nápady a pomáhají identifikovat nadcházející trendy. Existují tři základní typy angažování spotřebitelů v produktové politice: (a) crowdsourcing, (b) customerizace a (c) kombinac

  • Czech name

    Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku

  • Czech description

    Tržní prostředí se neustále mění. Úspěšné podniky vědí, že musí inovovat své produkty. Výsledkem inovace je nový produkt. Nový produkt může mít podobu skutečně nového produktu (který dosud nebyl součástí tržní nabídky), nebo to může být modifikace stávajícího produktu. Inovace produktů mohou být v zásadě provedeny dvěma různými způsoby. První způsob spočívá ve vývoji nových produktů, vznikajících uvnitř podniku (tj. v tomto případě je zde minimální kontakt s tržním prostředím). Takové inovace jsou výsledkem manažerského myšlení. Druhý způsob spočívá v zapojení spotřebitelů do produktové politiky. Angažovaní spotřebitelé jsou v tomto případě považováni za podnikové partnery. Druhý způsob snižuje riziko neúspěchu produktových inovací, protože spotřebitelé odráží vlastní očekávání do svých návrhů. Poskytují cenné nápady a pomáhají identifikovat nadcházející trendy. Existují tři základní typy angažování spotřebitelů v produktové politice: (a) crowdsourcing, (b) customerizace a (c) kombinac

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy v podnikání - Business Trends

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    35-43

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database