Quality of Tourism Destination
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43896351" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43896351 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvalita destinace v cestovním ruchu
Original language description
Kapitola Kvalita destinace v cestovním ruchu jako součást odborné monografie Management kvality služeb v cestovním ruchu má za cíl seznámit čtenáře s vybranými teoretickými přístupy ke kvalitě destinace cestovního ruchu a prostřednictvím případových studií a empirických průzkumů ukázat názorné použití některých nástrojů a metod řízení kvality destinace cestovního ruchu. Cílem kapitoly je ukázat význam faktorů kvality destinace v kontextu návštěvnických segementů nebo využití Gap analýzy a metody IPA pro hodnocení kavlity destinace cestovního ruchu.
Czech name
Kvalita destinace v cestovním ruchu
Czech description
Kapitola Kvalita destinace v cestovním ruchu jako součást odborné monografie Management kvality služeb v cestovním ruchu má za cíl seznámit čtenáře s vybranými teoretickými přístupy ke kvalitě destinace cestovního ruchu a prostřednictvím případových studií a empirických průzkumů ukázat názorné použití některých nástrojů a metod řízení kvality destinace cestovního ruchu. Cílem kapitoly je ukázat význam faktorů kvality destinace v kontextu návštěvnických segementů nebo využití Gap analýzy a metody IPA pro hodnocení kavlity destinace cestovního ruchu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
ISBN
978-80-247-5021-7
Number of pages of the result
29
Pages from-to
140-168
Number of pages of the book
192
Publisher name
Grada Publishing, a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—