All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Innovation Management in SMEs: Innovation impulses

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F19%3A43900149" target="_blank" >RIV/60076658:12510/19:43900149 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inovační management v MSP: Inovační impulsy a jejich využití

  • Original language description

    Malé a střední podniky jsou hybnou silou české ekonomiky, mnohdy jsou nazývány páteří hospodářství. Tvoří totiž více než 99 % ekonomických subjektů v České republice a na celkové vytvořené přidané hodnotě se podílí více než 55 %. Inovace, které tato publikace chápe ve shodě s OECD – OSLO manuálem a Evropskou komisí, potom pro tyto podniky představují prostředek pro zvýšení konkurenceschopnosti a posilují jejich šanci obstát na globálním trhu. Cílem této publikace bylo navržení modelu inovačních procesů pro malé a střední podniky na území České republiky. V porovnání s evropskými státy pak zjistit stav řízení inovací, a to především s ohledem na konkurenceschopnost domácích podniků. V neposlední řadě pak představit metodický postup pro generování nových nápadů s potenciálem přeměny na kýžené inovace a jejich následnou implementaci. Publikace vznikla na základě řešení projektu GAJU GAJU 053/2016/S, který byl zaměřen na inovace v MSP.

  • Czech name

    Inovační management v MSP: Inovační impulsy a jejich využití

  • Czech description

    Malé a střední podniky jsou hybnou silou české ekonomiky, mnohdy jsou nazývány páteří hospodářství. Tvoří totiž více než 99 % ekonomických subjektů v České republice a na celkové vytvořené přidané hodnotě se podílí více než 55 %. Inovace, které tato publikace chápe ve shodě s OECD – OSLO manuálem a Evropskou komisí, potom pro tyto podniky představují prostředek pro zvýšení konkurenceschopnosti a posilují jejich šanci obstát na globálním trhu. Cílem této publikace bylo navržení modelu inovačních procesů pro malé a střední podniky na území České republiky. V porovnání s evropskými státy pak zjistit stav řízení inovací, a to především s ohledem na konkurenceschopnost domácích podniků. V neposlední řadě pak představit metodický postup pro generování nových nápadů s potenciálem přeměny na kýžené inovace a jejich následnou implementaci. Publikace vznikla na základě řešení projektu GAJU GAJU 053/2016/S, který byl zaměřen na inovace v MSP.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7598-242-1

  • Number of pages

    100

  • Publisher name

    Wolters Kluwer ČR, a. s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book