Innovation Management in SMEs: Innovation impulses
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F19%3A43900149" target="_blank" >RIV/60076658:12510/19:43900149 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inovační management v MSP: Inovační impulsy a jejich využití
Original language description
Malé a střední podniky jsou hybnou silou české ekonomiky, mnohdy jsou nazývány páteří hospodářství. Tvoří totiž více než 99 % ekonomických subjektů v České republice a na celkové vytvořené přidané hodnotě se podílí více než 55 %. Inovace, které tato publikace chápe ve shodě s OECD – OSLO manuálem a Evropskou komisí, potom pro tyto podniky představují prostředek pro zvýšení konkurenceschopnosti a posilují jejich šanci obstát na globálním trhu. Cílem této publikace bylo navržení modelu inovačních procesů pro malé a střední podniky na území České republiky. V porovnání s evropskými státy pak zjistit stav řízení inovací, a to především s ohledem na konkurenceschopnost domácích podniků. V neposlední řadě pak představit metodický postup pro generování nových nápadů s potenciálem přeměny na kýžené inovace a jejich následnou implementaci. Publikace vznikla na základě řešení projektu GAJU GAJU 053/2016/S, který byl zaměřen na inovace v MSP.
Czech name
Inovační management v MSP: Inovační impulsy a jejich využití
Czech description
Malé a střední podniky jsou hybnou silou české ekonomiky, mnohdy jsou nazývány páteří hospodářství. Tvoří totiž více než 99 % ekonomických subjektů v České republice a na celkové vytvořené přidané hodnotě se podílí více než 55 %. Inovace, které tato publikace chápe ve shodě s OECD – OSLO manuálem a Evropskou komisí, potom pro tyto podniky představují prostředek pro zvýšení konkurenceschopnosti a posilují jejich šanci obstát na globálním trhu. Cílem této publikace bylo navržení modelu inovačních procesů pro malé a střední podniky na území České republiky. V porovnání s evropskými státy pak zjistit stav řízení inovací, a to především s ohledem na konkurenceschopnost domácích podniků. V neposlední řadě pak představit metodický postup pro generování nových nápadů s potenciálem přeměny na kýžené inovace a jejich následnou implementaci. Publikace vznikla na základě řešení projektu GAJU GAJU 053/2016/S, který byl zaměřen na inovace v MSP.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7598-242-1
Number of pages
100
Publisher name
Wolters Kluwer ČR, a. s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—