Czech Service Quality System – a Tool for Raising Competitiveness in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43902280" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43902280 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Český systém kvality služeb – nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v České republice
Original language description
Služby představují důležitý zdroj ekonomického růstu. Podstata služeb je založena na kvalitě, s jakou jsou poskytovány klientům. Je tak žádoucí poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. V nejobecnějším smyslu kvalitu chápeme jako stupeň uspokojení zákazníkových požadavků (ISO 9001:2015). Ve vztahu k cestovnímu ruchu tak kvalita hraje klíčovou. Zejména pro organizace, které implementuje vhodné nástroje zvyšující kvalitu do svých aktivit, kvalita a management řízení kvality představují významnou konkurenční výhodu. V tržních podmínkách České republiky je takový nástroj zvyšování kvality reprezentován Českých systémem kvality služeb. Tento projekt je zaměřen na zvyšování kvality a konkurenceschopnosti na poli cestovního ruchu. Cílem tohoto příspěvku je představit tento systém, popsat podmínky jeho fungování a ověření použitelnosti Českého systému kvality služeb v praxi.
Czech name
Český systém kvality služeb – nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v České republice
Czech description
Služby představují důležitý zdroj ekonomického růstu. Podstata služeb je založena na kvalitě, s jakou jsou poskytovány klientům. Je tak žádoucí poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. V nejobecnějším smyslu kvalitu chápeme jako stupeň uspokojení zákazníkových požadavků (ISO 9001:2015). Ve vztahu k cestovnímu ruchu tak kvalita hraje klíčovou. Zejména pro organizace, které implementuje vhodné nástroje zvyšující kvalitu do svých aktivit, kvalita a management řízení kvality představují významnou konkurenční výhodu. V tržních podmínkách České republiky je takový nástroj zvyšování kvality reprezentován Českých systémem kvality služeb. Tento projekt je zaměřen na zvyšování kvality a konkurenceschopnosti na poli cestovního ruchu. Cílem tohoto příspěvku je představit tento systém, popsat podmínky jeho fungování a ověření použitelnosti Českého systému kvality služeb v praxi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50202 - Applied Economics, Econometrics
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie: Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7394-802-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
163-168
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
May 7, 2020
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—