What brings use of spreadsheets in the classroom of 11-years olds?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004102" target="_blank" >RIV/60076658:_____/02:00004102 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
What brings use of spreadsheets in the classroom of 11-years olds?
Original language description
: Příspěvek popisuje výsledky pilotní studie realizované v pátém ročníku ZŠ v České republice. Studie byla zaměřena na využití programu Excel v matematickém vyučování. V příspěvku je na několika příkladech ukázáno, jak použití Excelu ovlivňuje myšlení dětí.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
BA - General mathematics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
European Research in Mathematics Education II.
ISSN
80-7290-075-7
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
163-170
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—