All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Komparative Studien - Aufgaben - Kinder

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004106" target="_blank" >RIV/60076658:_____/02:00004106 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    němčina

  • Original language name

    Komparative Studien - Aufgaben - Kinder

  • Original language description

    Příspěvek vychází z přesvědčení, že smyslem a cílem mezinárodních komparativních studií by nemělo být pouhé porovnání výkonu žáků, ale zvýšení kvality vzdělávání a kultivace (matematické i obecné) kultury a gramotnosti. To nemůže být dosaženo bez zamyšlení se nad příčinami úspěchu či neúspěchu žáků. Neúspěch žáků při řešení konkrétní položky testu, nemusí být způsoben nízkými požadavky osnov či špatnou úrovní vyučování. Příčin je zřejmě mnoho, například neznalost kontextu (prostředí úlohy), různými důvody způsobená nesrozumitelnost textu atd. Několika žákům jsme zadali ty úlohy z testů TIMSS, ve kterých byly české desetileté děti výrazně neúspěšné. Na konkrétních ukázkách rozhovorů se žáky po řešení úloh hodláme ilustrovat některé příčiny tohoto neúspěchu

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    BA - General mathematics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2002

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Beiträge zum Mathematikunterricht 2002

  • ISBN

    3-88120-334-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    235-238

  • Publisher name

    Verlag Franzbecker

  • Place of publication

    Hildesheim

  • Event location

    Klagenfurt

  • Event date

    Jan 1, 2002

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article