The design parameters influence on dynamic loading of vehicle track
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F08%3A%230001616" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/08:#0001616 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
The design parameters influence on dynamic loading of vehicle track
Original language description
The paper describes creation of computational model and application by dynamic loading simulation of the BMP 2 track and some parts of undercarriage. The computational model is built for computational simulating system MSC.ADAMS Tracked Vehicle Toolkit and consists of a undercarriage parts and many track links. They are some results of simulating there as well in the article.
Czech name
Vliv konstrukčních parametrů na dynamickou zátěž vozidlového pásu.
Czech description
Článek obsahuje popis sestavení počítačového modelu vozidlového pásu pro výpočetní systém Adams Tracked Vehicle Toolkit a jeho využití aplikací pro výpočty dynamické zátěže vozidlového pásu BVP 2. Dále obsahuje popis a vyhodnocení výsledků simulačních výpočtů vlivů vybraných parametrů konstrukce a nastavení podvozku na chování pásu při jízdě vozidla.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník přednášek národní konference s mezinárodní účastí ?Inženýrská mechanika 2008?
ISBN
978-80-87012-11-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
—
Publisher name
—
Place of publication
—
Event location
Svratka
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—