All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Lenght Optimalization of Conveyance in Terrain

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F10%3A00469090" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/10:00469090 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Optimalizace délek tras přepravních prostředků v terénu

  • Original language description

    Cílem článku je optimalizace délky tras mimo komunikace a její využití zejména v krizových situacích a přírodních pohromách jako jsou povodně, požáry a jiné. Problematika optimalizace délky trasy, kterou ujede vozidlo v terénu je jedním z důležitých ukazatelů nutným především pro kalkulaci spotřeby pohonných hmot, dále pro časovou náročnost přesunu, opotřebení vozidel a v neposlední řadě též aspekty ovlivňující logistické a personální zabezpečení jednotek. Posuzovaným geografickým faktorem byl mikroreliéf. Vstupní data byla získána jednak kartometrickým šetřením a jednal vektorizací analogových map. Testovací průjezdy zájmovým územím byly provedeny ve 2D i 3D modelech pomocí programovacího jazyka C++. V příspěvku jsou popsány částečné výsledky obranného výzkumu (projektu METEOR) řízeného Univerzitou obrany v Brně.

  • Czech name

    Optimalizace délek tras přepravních prostředků v terénu

  • Czech description

    Cílem článku je optimalizace délky tras mimo komunikace a její využití zejména v krizových situacích a přírodních pohromách jako jsou povodně, požáry a jiné. Problematika optimalizace délky trasy, kterou ujede vozidlo v terénu je jedním z důležitých ukazatelů nutným především pro kalkulaci spotřeby pohonných hmot, dále pro časovou náročnost přesunu, opotřebení vozidel a v neposlední řadě též aspekty ovlivňující logistické a personální zabezpečení jednotek. Posuzovaným geografickým faktorem byl mikroreliéf. Vstupní data byla získána jednak kartometrickým šetřením a jednal vektorizací analogových map. Testovací průjezdy zájmovým územím byly provedeny ve 2D i 3D modelech pomocí programovacího jazyka C++. V příspěvku jsou popsány částečné výsledky obranného výzkumu (projektu METEOR) řízeného Univerzitou obrany v Brně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    KA - Militarism

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/OVUOFVT200801" target="_blank" >OVUOFVT200801: Geographic and meteorological factors of a battlefield, their dynamic visualization and localization in command and control systems</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Optimalizace délek tras přepravních prostředků v terénu

  • ISBN

    978-80-86703-41-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1-8

  • Publisher name

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2010

  • Place of publication

    Hradec Králové, CZ

  • Event location

    Hradecc Králové

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article