Lenght Optimalization of Conveyance in Terrain
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F10%3A00469090" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/10:00469090 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Optimalizace délek tras přepravních prostředků v terénu
Original language description
Cílem článku je optimalizace délky tras mimo komunikace a její využití zejména v krizových situacích a přírodních pohromách jako jsou povodně, požáry a jiné. Problematika optimalizace délky trasy, kterou ujede vozidlo v terénu je jedním z důležitých ukazatelů nutným především pro kalkulaci spotřeby pohonných hmot, dále pro časovou náročnost přesunu, opotřebení vozidel a v neposlední řadě též aspekty ovlivňující logistické a personální zabezpečení jednotek. Posuzovaným geografickým faktorem byl mikroreliéf. Vstupní data byla získána jednak kartometrickým šetřením a jednal vektorizací analogových map. Testovací průjezdy zájmovým územím byly provedeny ve 2D i 3D modelech pomocí programovacího jazyka C++. V příspěvku jsou popsány částečné výsledky obranného výzkumu (projektu METEOR) řízeného Univerzitou obrany v Brně.
Czech name
Optimalizace délek tras přepravních prostředků v terénu
Czech description
Cílem článku je optimalizace délky tras mimo komunikace a její využití zejména v krizových situacích a přírodních pohromách jako jsou povodně, požáry a jiné. Problematika optimalizace délky trasy, kterou ujede vozidlo v terénu je jedním z důležitých ukazatelů nutným především pro kalkulaci spotřeby pohonných hmot, dále pro časovou náročnost přesunu, opotřebení vozidel a v neposlední řadě též aspekty ovlivňující logistické a personální zabezpečení jednotek. Posuzovaným geografickým faktorem byl mikroreliéf. Vstupní data byla získána jednak kartometrickým šetřením a jednal vektorizací analogových map. Testovací průjezdy zájmovým územím byly provedeny ve 2D i 3D modelech pomocí programovacího jazyka C++. V příspěvku jsou popsány částečné výsledky obranného výzkumu (projektu METEOR) řízeného Univerzitou obrany v Brně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
KA - Militarism
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/OVUOFVT200801" target="_blank" >OVUOFVT200801: Geographic and meteorological factors of a battlefield, their dynamic visualization and localization in command and control systems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Optimalizace délek tras přepravních prostředků v terénu
ISBN
978-80-86703-41-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-8
Publisher name
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2010
Place of publication
Hradec Králové, CZ
Event location
Hradecc Králové
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—