Usage of Simulation of Dynamic Track Link Motion
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F14%3A00523199" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/14:00523199 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití simulace dynamiky pohybu článku vozidlového pásu
Original language description
Obsahem článku je popis matematického modelu podvozku pásového vozidla a popis provedení výpočtů, získání výsledků a možné využití simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek dále popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny aproximační rovnice rychlostí a zrychlení částí podvozku. V závěru je popsána optimalizace návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení, vedoucí ke zlepšení směrové stability vozidla a současnému zvýšení jeho maximální rychlosti.
Czech name
Využití simulace dynamiky pohybu článku vozidlového pásu
Czech description
Obsahem článku je popis matematického modelu podvozku pásového vozidla a popis provedení výpočtů, získání výsledků a možné využití simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek dále popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny aproximační rovnice rychlostí a zrychlení částí podvozku. V závěru je popsána optimalizace návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení, vedoucí ke zlepšení směrové stability vozidla a současnému zvýšení jeho maximální rychlosti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
KA - Militarism
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dynamika tuhých a deformovatelných těles 2014
ISBN
978-80-7414-749-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-8
Publisher name
FVTM Univerzity J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Karedra strojů a mechaniky
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Oct 8, 2014
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—