All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Usage of Simulation of Dynamic Track Link Motion

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F14%3A00523199" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/14:00523199 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití simulace dynamiky pohybu článku vozidlového pásu

  • Original language description

    Obsahem článku je popis matematického modelu podvozku pásového vozidla a popis provedení výpočtů, získání výsledků a možné využití simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek dále popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny aproximační rovnice rychlostí a zrychlení částí podvozku. V závěru je popsána optimalizace návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení, vedoucí ke zlepšení směrové stability vozidla a současnému zvýšení jeho maximální rychlosti.

  • Czech name

    Využití simulace dynamiky pohybu článku vozidlového pásu

  • Czech description

    Obsahem článku je popis matematického modelu podvozku pásového vozidla a popis provedení výpočtů, získání výsledků a možné využití simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek dále popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny aproximační rovnice rychlostí a zrychlení částí podvozku. V závěru je popsána optimalizace návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení, vedoucí ke zlepšení směrové stability vozidla a současnému zvýšení jeho maximální rychlosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    KA - Militarism

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Dynamika tuhých a deformovatelných těles 2014

  • ISBN

    978-80-7414-749-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1-8

  • Publisher name

    FVTM Univerzity J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Karedra strojů a mechaniky

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Oct 8, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article