All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Aircraft engine rotor burst study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F17%3A00534317" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/17:00534317 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://aum.svsfem.cz/cs/sbornik-archiv-ekm/2017_sbornik_final/" target="_blank" >https://aum.svsfem.cz/cs/sbornik-archiv-ekm/2017_sbornik_final/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Studie roztržení rotoru leteckého motoru

  • Original language description

    Článek popisuje studii roztržení rotoru leteckého turbovrtulového motoru M-601B s využitím systému ANSYS 17.0 Workbench a Autodyn. Studie je založena na předpisu AMC-20-128A, který pro letecké proudové motory stanovuje požadavky pro případ roztržení rotoru. Simulace na zjednodušeném modelu motoru ukazují na riziko ohrožení druhého motoru od nezachycených fragmentů poškozeného motoru. Proto je dále analyzována schopnost fragmentů proniknout plášť motoru, aby se posoudila možnost zasažení druhého motoru. Výsledky simulace ukazují na dostatečnou odolnost pláště motoru. Na závěr jsou výsledky diskutovány a uvedeno je doporučení pro další práci.

  • Czech name

    Studie roztržení rotoru leteckého motoru

  • Czech description

    Článek popisuje studii roztržení rotoru leteckého turbovrtulového motoru M-601B s využitím systému ANSYS 17.0 Workbench a Autodyn. Studie je založena na předpisu AMC-20-128A, který pro letecké proudové motory stanovuje požadavky pro případ roztržení rotoru. Simulace na zjednodušeném modelu motoru ukazují na riziko ohrožení druhého motoru od nezachycených fragmentů poškozeného motoru. Proto je dále analyzována schopnost fragmentů proniknout plášť motoru, aby se posoudila možnost zasažení druhého motoru. Výsledky simulace ukazují na dostatečnou odolnost pláště motoru. Na závěr jsou výsledky diskutovány a uvedeno je doporučení pro další práci.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20301 - Mechanical engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Proceedings of 25th SVSFEM ANSYS Users' Group Meeting and Conference 2017

  • ISBN

    978-80-905525-4-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    133-142

  • Publisher name

    SVS FEM s.r.o.

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jun 28, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article