All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Virtual educational systems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F03%3A00005433" target="_blank" >RIV/60460709:41110/03:00005433 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Virtuální výukové systémy

  • Original language description

    Rozvoj výpočetní techniky s rozvojem Internetu dává lidem nové možnosti komunikace. Využití těchto možností není ale jednoduché. Autor se zabývá problematikou virtuálních výukových systémů a jejich praktických uplatnění při vzdělávání či samostudiu.

  • Czech name

    Virtuální výukové systémy

  • Czech description

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JD - Use of computers, robotics and its application

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2003

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia, 3.díl - Sekce financí a Informatiky

  • ISBN

    80-7302-048-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    310-313

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 24, 2003

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article