All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quides of creation electronic learning courses

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A8873" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:8873 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zásady tvorby elektronických výukových kurzů

  • Original language description

    Elektronická výuka je jednou z moderních technologií výuky. Ale i přes všechny možnosti, které elektronická výuka poskytuje, je příprava kurzů pro distanční vzdělávání velmi složitá a náročná na přípravu. Elektronické výukové kurzy lze rozdělit na on-line a off-line kurzy pro distanční a prezenční výuku. Společným rysem všech těchto kurzů je to, že se skládají z jednotlivých lekcí. Lekce by měli být uspořádány hierarchickým způsobem (například jako v běžných papírových výukových materiálech): úvodní lekce, lekce pro výuku nové látky, opakovací a testovací lekce a organizační lekce. Také struktura jednotlivých lekcí by měla být správně uspořádána. Lekce by se měla skládat z těchto částí: obsah, plán výuky, podmínky splnění kurzu, lekce pro výuku novéhoučiva, testovací část, informace a seznam literatury. Velmi důležitou součástí lekce je právě část testovací, neboť ta zprostředkovává zpětnou vazbu a dává studentovi i lektorovi informaci o tom, jak student zvládá vyučovanou látku. I v e

  • Czech name

    Zásady tvorby elektronických výukových kurzů

  • Czech description

    Elektronická výuka je jednou z moderních technologií výuky. Ale i přes všechny možnosti, které elektronická výuka poskytuje, je příprava kurzů pro distanční vzdělávání velmi složitá a náročná na přípravu. Elektronické výukové kurzy lze rozdělit na on-line a off-line kurzy pro distanční a prezenční výuku. Společným rysem všech těchto kurzů je to, že se skládají z jednotlivých lekcí. Lekce by měli být uspořádány hierarchickým způsobem (například jako v běžných papírových výukových materiálech): úvodní lekce, lekce pro výuku nové látky, opakovací a testovací lekce a organizační lekce. Také struktura jednotlivých lekcí by měla být správně uspořádána. Lekce by se měla skládat z těchto částí: obsah, plán výuky, podmínky splnění kurzu, lekce pro výuku novéhoučiva, testovací část, informace a seznam literatury. Velmi důležitou součástí lekce je právě část testovací, neboť ta zprostředkovává zpětnou vazbu a dává studentovi i lektorovi informaci o tom, jak student zvládá vyučovanou látku. I v e

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JD - Use of computers, robotics and its application

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků - doktorandský seminář

  • ISBN

    80-213-1150-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    13-13

  • Publisher name

    PEF ČZU Praha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 17, 2004

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article