Quides of creation electronic learning courses
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A8873" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:8873 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zásady tvorby elektronických výukových kurzů
Original language description
Elektronická výuka je jednou z moderních technologií výuky. Ale i přes všechny možnosti, které elektronická výuka poskytuje, je příprava kurzů pro distanční vzdělávání velmi složitá a náročná na přípravu. Elektronické výukové kurzy lze rozdělit na on-line a off-line kurzy pro distanční a prezenční výuku. Společným rysem všech těchto kurzů je to, že se skládají z jednotlivých lekcí. Lekce by měli být uspořádány hierarchickým způsobem (například jako v běžných papírových výukových materiálech): úvodní lekce, lekce pro výuku nové látky, opakovací a testovací lekce a organizační lekce. Také struktura jednotlivých lekcí by měla být správně uspořádána. Lekce by se měla skládat z těchto částí: obsah, plán výuky, podmínky splnění kurzu, lekce pro výuku novéhoučiva, testovací část, informace a seznam literatury. Velmi důležitou součástí lekce je právě část testovací, neboť ta zprostředkovává zpětnou vazbu a dává studentovi i lektorovi informaci o tom, jak student zvládá vyučovanou látku. I v e
Czech name
Zásady tvorby elektronických výukových kurzů
Czech description
Elektronická výuka je jednou z moderních technologií výuky. Ale i přes všechny možnosti, které elektronická výuka poskytuje, je příprava kurzů pro distanční vzdělávání velmi složitá a náročná na přípravu. Elektronické výukové kurzy lze rozdělit na on-line a off-line kurzy pro distanční a prezenční výuku. Společným rysem všech těchto kurzů je to, že se skládají z jednotlivých lekcí. Lekce by měli být uspořádány hierarchickým způsobem (například jako v běžných papírových výukových materiálech): úvodní lekce, lekce pro výuku nové látky, opakovací a testovací lekce a organizační lekce. Také struktura jednotlivých lekcí by měla být správně uspořádána. Lekce by se měla skládat z těchto částí: obsah, plán výuky, podmínky splnění kurzu, lekce pro výuku novéhoučiva, testovací část, informace a seznam literatury. Velmi důležitou součástí lekce je právě část testovací, neboť ta zprostředkovává zpětnou vazbu a dává studentovi i lektorovi informaci o tom, jak student zvládá vyučovanou látku. I v e
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JD - Use of computers, robotics and its application
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků - doktorandský seminář
ISBN
80-213-1150-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
13-13
Publisher name
PEF ČZU Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 17, 2004
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—