Commercial as comunication instrument
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12980" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:12980 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklama jako komunikační prostředek
Original language description
Příspěvek pojednává o reklamě jako komunikačním prostředku. Po vymezení pojmu ?reklama? se zabývá její přeměnou v mezinárodní a celospolečenský fenomén moderního světa. Přináší pohled na reklamu jako na proces komunikace. Důraz je však kladen zejména naspolečenský rozměr reklamy, na její vliv při vytváření hodnot, postojů a přání jednotlivců. Závěrečná část textu se zabývá etickými problémy reklamy.
Czech name
Reklama jako komunikační prostředek
Czech description
Příspěvek pojednává o reklamě jako komunikačním prostředku. Po vymezení pojmu ?reklama? se zabývá její přeměnou v mezinárodní a celospolečenský fenomén moderního světa. Přináší pohled na reklamu jako na proces komunikace. Důraz je však kladen zejména naspolečenský rozměr reklamy, na její vliv při vytváření hodnot, postojů a přání jednotlivců. Závěrečná část textu se zabývá etickými problémy reklamy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník mezinárodní Baťovy doktorandské konference
ISBN
80-7318-257-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
23-33
Publisher name
UTB ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Place of publication
Zlín
Event location
UTB ve Zlíně
Event date
Apr 21, 2005
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—