All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ANALYSIS OF CONSUMER´S CONVENTIONS PURCHASERS MINERAL WATWRS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12986" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:12986 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ANALÝZA SPOTŘEBITELSKÝCH ZVYKLOSTÍ KONZUMENTŮ MINERÁLNÍCH VOD

  • Original language description

    Příspěvek řeší jednotlivé aspekty kvantitativního marketingového výzkumu jehož předmětem je zjištění spotřebitelských zvyklostí konzumentů minerálních vod se zaměřením na greenmarketing. Na základě vytvořeného dotazníku byly dotazováni respondenti vzorku100 osob v blízkosti vybraných pražských supermarketů. Obsahem dotazníku byly otázky typu: preference obalu sklo nebo plast, jak často jsou výrobky nakupovány, jak jsou likvidovány obaly.

  • Czech name

    ANALÝZA SPOTŘEBITELSKÝCH ZVYKLOSTÍ KONZUMENTŮ MINERÁLNÍCH VOD

  • Czech description

    Příspěvek řeší jednotlivé aspekty kvantitativního marketingového výzkumu jehož předmětem je zjištění spotřebitelských zvyklostí konzumentů minerálních vod se zaměřením na greenmarketing. Na základě vytvořeného dotazníku byly dotazováni respondenti vzorku100 osob v blízkosti vybraných pražských supermarketů. Obsahem dotazníku byly otázky typu: preference obalu sklo nebo plast, jak často jsou výrobky nakupovány, jak jsou likvidovány obaly.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    GA - Agricultural economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředé 2005 sekce 6, Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    80-7302-099-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    71-78

  • Publisher name

    Provozně ekonomická fakultra MZLU v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    MZLU v Brně

  • Event date

    Mar 3, 2005

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article