Czech a British students' use of memory aids
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A20325" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:20325 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifika českých a britských studentů ve využívání pamětních pomůcek
Original language description
Příspěvek nabízí pohled studentů dvou různých zemí na oblast využívání pamětních pomůcek jako neopominutelného prvku v současném světě efektivity a výkonnosti. Z výzkumu provedeného na vzorku studentů v ČR a VB se zdá, že je možné nalézt určitá specifikave způsobu jejich využívání, která jsou pravděpodobně vázána na odlišné kulturní pozadí zúčastněných respondentů. Nalezené shody a rozdíly jsou diskutovány.
Czech name
Specifika českých a britských studentů ve využívání pamětních pomůcek
Czech description
Příspěvek nabízí pohled studentů dvou různých zemí na oblast využívání pamětních pomůcek jako neopominutelného prvku v současném světě efektivity a výkonnosti. Z výzkumu provedeného na vzorku studentů v ČR a VB se zdá, že je možné nalézt určitá specifikave způsobu jejich využívání, která jsou pravděpodobně vázána na odlišné kulturní pozadí zúčastněných respondentů. Nalezené shody a rozdíly jsou diskutovány.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Psychologické dny 2006
ISBN
978-80-7308-185-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
0-0
Publisher name
FF, Univerzita Karlova
Place of publication
Praha
Event location
Olomouc
Event date
Sep 7, 2006
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—