Application of Econometric Modeling in Estimation of Business Effects of Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22577" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22577 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití ekonometrického modelu k hodnocení obchodních efektů reklamní kampaně
Original language description
Se vzrůstajícím objemem prostředků vynakládaných na reklamu vzrůstají i nároky na její vyhodnocování. Jednou z metod, která se nabízí pro odhad obchodních efektů reklamní kampaně, je využití ekonometrických modelů. Ačkoliv se nejedná o metodu universálnía aplikovatelnou ve všech případech, v případech, kdy je možno ji využít, může být dobrým nástrojem. V této práci bylo ekonometrické modelování využito pro odhad obchodních efektů reklamních kampaní společnosti Provident Financial. Z výsledků vyplynulo,že reklamní kampaně byly účinné, co se týče vyvolané reakce a zvýšeného zájmu ze strany spotřebitelů. Dále se prokázalo, že účinky reklamní kampaně se projevovaly i po skončení kampaně, i když jen velmi krátce. Hypotéza o tom, že kampaň zasáhla cílový segment potvrzena nebyla.
Czech name
Využití ekonometrického modelu k hodnocení obchodních efektů reklamní kampaně
Czech description
Se vzrůstajícím objemem prostředků vynakládaných na reklamu vzrůstají i nároky na její vyhodnocování. Jednou z metod, která se nabízí pro odhad obchodních efektů reklamní kampaně, je využití ekonometrických modelů. Ačkoliv se nejedná o metodu universálnía aplikovatelnou ve všech případech, v případech, kdy je možno ji využít, může být dobrým nástrojem. V této práci bylo ekonometrické modelování využito pro odhad obchodních efektů reklamních kampaní společnosti Provident Financial. Z výsledků vyplynulo,že reklamní kampaně byly účinné, co se týče vyvolané reakce a zvýšeného zájmu ze strany spotřebitelů. Dále se prokázalo, že účinky reklamní kampaně se projevovaly i po skončení kampaně, i když jen velmi krátce. Hypotéza o tom, že kampaň zasáhla cílový segment potvrzena nebyla.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Think Together 2007
ISBN
978-80-213-1623-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
0-0
Publisher name
Česká zemědělská Univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 13, 2007
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—