All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of Econometric Modeling in Estimation of Business Effects of Advertising

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22577" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22577 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití ekonometrického modelu k hodnocení obchodních efektů reklamní kampaně

  • Original language description

    Se vzrůstajícím objemem prostředků vynakládaných na reklamu vzrůstají i nároky na její vyhodnocování. Jednou z metod, která se nabízí pro odhad obchodních efektů reklamní kampaně, je využití ekonometrických modelů. Ačkoliv se nejedná o metodu universálnía aplikovatelnou ve všech případech, v případech, kdy je možno ji využít, může být dobrým nástrojem. V této práci bylo ekonometrické modelování využito pro odhad obchodních efektů reklamních kampaní společnosti Provident Financial. Z výsledků vyplynulo,že reklamní kampaně byly účinné, co se týče vyvolané reakce a zvýšeného zájmu ze strany spotřebitelů. Dále se prokázalo, že účinky reklamní kampaně se projevovaly i po skončení kampaně, i když jen velmi krátce. Hypotéza o tom, že kampaň zasáhla cílový segment potvrzena nebyla.

  • Czech name

    Využití ekonometrického modelu k hodnocení obchodních efektů reklamní kampaně

  • Czech description

    Se vzrůstajícím objemem prostředků vynakládaných na reklamu vzrůstají i nároky na její vyhodnocování. Jednou z metod, která se nabízí pro odhad obchodních efektů reklamní kampaně, je využití ekonometrických modelů. Ačkoliv se nejedná o metodu universálnía aplikovatelnou ve všech případech, v případech, kdy je možno ji využít, může být dobrým nástrojem. V této práci bylo ekonometrické modelování využito pro odhad obchodních efektů reklamních kampaní společnosti Provident Financial. Z výsledků vyplynulo,že reklamní kampaně byly účinné, co se týče vyvolané reakce a zvýšeného zájmu ze strany spotřebitelů. Dále se prokázalo, že účinky reklamní kampaně se projevovaly i po skončení kampaně, i když jen velmi krátce. Hypotéza o tom, že kampaň zasáhla cílový segment potvrzena nebyla.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Think Together 2007

  • ISBN

    978-80-213-1623-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    0-0

  • Publisher name

    Česká zemědělská Univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 13, 2007

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article