All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

MODELS OF STRATEGIC THINKING IN COMPANY MANAGEMENT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22933" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22933 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MODELY STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ V PODNIKOVÉM MANAGEMENTU

  • Original language description

    Ve vědeckém článku jsou publikovány dílčí výsledky dotazníkového šetření grantového projektu 402/05/2697 ?Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody v agribusinessu?, a to v návaznosti na cíle a metodiku řešení daného projektu. Cílemtohoto příspěvku je publikování dílčích výsledků dotazníkového šetření ve vybraných podnicích agribusinessu. Z provedeného primárního výzkumu vyplynulo, že management podniků se nevěnuje v odpovídající míře strategickému řízení a v rámci toho neuplatňujeprincipy strategického myšlení. Z dílčích výsledků šetření byly zformulovány základní atributy pro tvorbu modelu strategického myšlení.

  • Czech name

    MODELY STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ V PODNIKOVÉM MANAGEMENTU

  • Czech description

    Ve vědeckém článku jsou publikovány dílčí výsledky dotazníkového šetření grantového projektu 402/05/2697 ?Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody v agribusinessu?, a to v návaznosti na cíle a metodiku řešení daného projektu. Cílemtohoto příspěvku je publikování dílčích výsledků dotazníkového šetření ve vybraných podnicích agribusinessu. Z provedeného primárního výzkumu vyplynulo, že management podniků se nevěnuje v odpovídající míře strategickému řízení a v rámci toho neuplatňujeprincipy strategického myšlení. Z dílčích výsledků šetření byly zformulovány základní atributy pro tvorbu modelu strategického myšlení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    GA - Agricultural economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Models of strategic thinking for competitive advantage generation (within agribusiness)</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředí 2007

  • ISBN

    978-80-86633-85-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    165-171

  • Publisher name

    Publisher MSD

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Mar 8, 2007

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article