SUPPORT FOR CREATION AND USING OF INTERACTIVE THE METHODS FOR MODELS STRATEGIC THINKING
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22939" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22939 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
PODPORA TVORBY A VYUŽITÍ METODICKÝCH MODELŮ STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ
Original language description
Příspěvek se zabývá tvorbou modelu strategického myšlení. Na základě analýzy dotazníků z podnikové praxe byly zjištěny závěry, které se promítly do formulování algoritmu tvorby modelu strategického myšlení pomoci vhodného software. K zpracování modelu bylo využito desktopové aplikace založené na ASP.NET technologii s využitím nástroje Microsoft Visual studio 2005 a dostupné databáze ? MS SQL Server. Příspěvek popisuje jednotlivé kroky tvorby modelu strategického myšlení (strategického rozhodování) doplněny znalostní databází. Model umožňuje interaktivní komunikaci při tvorbě strategie založené především na hodnotové orientaci.
Czech name
PODPORA TVORBY A VYUŽITÍ METODICKÝCH MODELŮ STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ
Czech description
Příspěvek se zabývá tvorbou modelu strategického myšlení. Na základě analýzy dotazníků z podnikové praxe byly zjištěny závěry, které se promítly do formulování algoritmu tvorby modelu strategického myšlení pomoci vhodného software. K zpracování modelu bylo využito desktopové aplikace založené na ASP.NET technologii s využitím nástroje Microsoft Visual studio 2005 a dostupné databáze ? MS SQL Server. Příspěvek popisuje jednotlivé kroky tvorby modelu strategického myšlení (strategického rozhodování) doplněny znalostní databází. Model umožňuje interaktivní komunikaci při tvorbě strategie založené především na hodnotové orientaci.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Models of strategic thinking for competitive advantage generation (within agribusiness)</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing v teorii, výzkume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
97-103
Publisher name
SPU v Nitře
Place of publication
Nitra
Event location
Podkylava
Event date
Sep 13, 2007
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—