About Problems of ICT Projects in Economic Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51000" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51000 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K problematice projektů ICT v ekonomickém vzdělávání
Original language description
Je nezbytné změnit zaměření školy z tradičního předávání znalostí na zvládnutí metod, jak informace zpracovávat a používat. U veřejných projektů ICT z oblasti vzdělávání v poslední době získávají na oblibě komplexní e-learningové systémy, které v sobě zahrnují jak výukovou část, tak i následné ověřování znalostí studentů. Cílem příspěvku je ukázat přednosti využití ICT ve výuce ekonomických teorií.
Czech name
K problematice projektů ICT v ekonomickém vzdělávání
Czech description
Je nezbytné změnit zaměření školy z tradičního předávání znalostí na zvládnutí metod, jak informace zpracovávat a používat. U veřejných projektů ICT z oblasti vzdělávání v poslední době získávají na oblibě komplexní e-learningové systémy, které v sobě zahrnují jak výukovou část, tak i následné ověřování znalostí studentů. Cílem příspěvku je ukázat přednosti využití ICT ve výuce ekonomických teorií.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
BD - Information theory
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
40-44
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—