All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The retail sales promotion tools in the period of economic crisis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51261" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51261 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    NÁSTROJE PODPORY MALOOBCHODNÍHO PRODEJE POTRAVIN V OBDOBÍ HOSPODÁŘSKÉ KRIZE

  • Original language description

    I v období hospodářské krize, kdy spotřebitelé více přemýšlejí o nákupech včetně nákupu potravin, jsou maloobchodní podniky nuceny výrazněji pracovat se zákazníky i s celou veřejností. Jedním z nástrojů, jak tuto spolupráci prosadit je Public relations /PR/. Hlavním cílem článku je proto zhodnocení účinnosti PR v maloobchodním prostředí s potravinami na zákazníky, nepřekonat hranici mezi PR a ostatními marketingovými nástroji a podat jasné výsledky a váhu PR u vybraných maloobchodních podniků s potravinami. Příspěvek byl zpracován v rámci VZ MSM 6046070906 ?Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů?, Provozně ekonomické fakulty, České zemědělské univerzity v Praze.

  • Czech name

    NÁSTROJE PODPORY MALOOBCHODNÍHO PRODEJE POTRAVIN V OBDOBÍ HOSPODÁŘSKÉ KRIZE

  • Czech description

    I v období hospodářské krize, kdy spotřebitelé více přemýšlejí o nákupech včetně nákupu potravin, jsou maloobchodní podniky nuceny výrazněji pracovat se zákazníky i s celou veřejností. Jedním z nástrojů, jak tuto spolupráci prosadit je Public relations /PR/. Hlavním cílem článku je proto zhodnocení účinnosti PR v maloobchodním prostředí s potravinami na zákazníky, nepřekonat hranici mezi PR a ostatními marketingovými nástroji a podat jasné výsledky a váhu PR u vybraných maloobchodních podniků s potravinami. Příspěvek byl zpracován v rámci VZ MSM 6046070906 ?Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů?, Provozně ekonomické fakulty, České zemědělské univerzity v Praze.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    GA - Agricultural economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Auspicia

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    120-125

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database