The retail sales promotion tools in the period of economic crisis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51261" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51261 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
NÁSTROJE PODPORY MALOOBCHODNÍHO PRODEJE POTRAVIN V OBDOBÍ HOSPODÁŘSKÉ KRIZE
Original language description
I v období hospodářské krize, kdy spotřebitelé více přemýšlejí o nákupech včetně nákupu potravin, jsou maloobchodní podniky nuceny výrazněji pracovat se zákazníky i s celou veřejností. Jedním z nástrojů, jak tuto spolupráci prosadit je Public relations /PR/. Hlavním cílem článku je proto zhodnocení účinnosti PR v maloobchodním prostředí s potravinami na zákazníky, nepřekonat hranici mezi PR a ostatními marketingovými nástroji a podat jasné výsledky a váhu PR u vybraných maloobchodních podniků s potravinami. Příspěvek byl zpracován v rámci VZ MSM 6046070906 ?Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů?, Provozně ekonomické fakulty, České zemědělské univerzity v Praze.
Czech name
NÁSTROJE PODPORY MALOOBCHODNÍHO PRODEJE POTRAVIN V OBDOBÍ HOSPODÁŘSKÉ KRIZE
Czech description
I v období hospodářské krize, kdy spotřebitelé více přemýšlejí o nákupech včetně nákupu potravin, jsou maloobchodní podniky nuceny výrazněji pracovat se zákazníky i s celou veřejností. Jedním z nástrojů, jak tuto spolupráci prosadit je Public relations /PR/. Hlavním cílem článku je proto zhodnocení účinnosti PR v maloobchodním prostředí s potravinami na zákazníky, nepřekonat hranici mezi PR a ostatními marketingovými nástroji a podat jasné výsledky a váhu PR u vybraných maloobchodních podniků s potravinami. Příspěvek byl zpracován v rámci VZ MSM 6046070906 ?Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů?, Provozně ekonomické fakulty, České zemědělské univerzity v Praze.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Auspicia
ISSN
1214-4967
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
120-125
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—