Optimitazion customer servis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A55506" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:55506 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Optimalizace řízení zákaznického servisu
Original language description
S rostoucí náročností konkurenčního prostředí na uvolňujících se mezinárodních trzích stoupá důležitost logistiky a souvisejících činností, jakožto vhodné podpory marketingové strategie podniku a zároveň jako efektivního nástroje pro zvyšování produktivity a rentability. Příspěvek pojednává o významnosti systé-mového logistického přístupu k řízení zásob, primárně se zaměřuje na sledování souvislostí mezi logistic-kými procesy a podporou zákaznického servisu, Tento přístup je v probíhajících obdobích ekonomických propadů a krizových scénářů velmi podstatným prvkem v tržním chování podniku a jeho smyslem je vést nejen k přežití, ale také k růstu a udržitelnému rozvoji podniku. Řízení zákaznického servisu v podniku je složitý a v řadě případech konfliktníproces, kdy se střetávají cíle vysoké úrovně zákaznického servisu s cílem výrobním a ekonomickým. Analýza zákaznického servisu byla založena na komparaci splněných zakázek s celkovými objednávkami společnosti za jednotlivé měsíce. Analýz
Czech name
Optimalizace řízení zákaznického servisu
Czech description
S rostoucí náročností konkurenčního prostředí na uvolňujících se mezinárodních trzích stoupá důležitost logistiky a souvisejících činností, jakožto vhodné podpory marketingové strategie podniku a zároveň jako efektivního nástroje pro zvyšování produktivity a rentability. Příspěvek pojednává o významnosti systé-mového logistického přístupu k řízení zásob, primárně se zaměřuje na sledování souvislostí mezi logistic-kými procesy a podporou zákaznického servisu, Tento přístup je v probíhajících obdobích ekonomických propadů a krizových scénářů velmi podstatným prvkem v tržním chování podniku a jeho smyslem je vést nejen k přežití, ale také k růstu a udržitelnému rozvoji podniku. Řízení zákaznického servisu v podniku je složitý a v řadě případech konfliktníproces, kdy se střetávají cíle vysoké úrovně zákaznického servisu s cílem výrobním a ekonomickým. Analýza zákaznického servisu byla založena na komparaci splněných zakázek s celkovými objednávkami společnosti za jednotlivé měsíce. Analýz
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
JP - Industrial processes and processing
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Strojírenská technologie
ISSN
1211-4162
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVII
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
261-266
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—