All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Optimitazion customer servis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A55506" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:55506 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Optimalizace řízení zákaznického servisu

  • Original language description

    S rostoucí náročností konkurenčního prostředí na uvolňujících se mezinárodních trzích stoupá důležitost logistiky a souvisejících činností, jakožto vhodné podpory marketingové strategie podniku a zároveň jako efektivního nástroje pro zvyšování produktivity a rentability. Příspěvek pojednává o významnosti systé-mového logistického přístupu k řízení zásob, primárně se zaměřuje na sledování souvislostí mezi logistic-kými procesy a podporou zákaznického servisu, Tento přístup je v probíhajících obdobích ekonomických propadů a krizových scénářů velmi podstatným prvkem v tržním chování podniku a jeho smyslem je vést nejen k přežití, ale také k růstu a udržitelnému rozvoji podniku. Řízení zákaznického servisu v podniku je složitý a v řadě případech konfliktníproces, kdy se střetávají cíle vysoké úrovně zákaznického servisu s cílem výrobním a ekonomickým. Analýza zákaznického servisu byla založena na komparaci splněných zakázek s celkovými objednávkami společnosti za jednotlivé měsíce. Analýz

  • Czech name

    Optimalizace řízení zákaznického servisu

  • Czech description

    S rostoucí náročností konkurenčního prostředí na uvolňujících se mezinárodních trzích stoupá důležitost logistiky a souvisejících činností, jakožto vhodné podpory marketingové strategie podniku a zároveň jako efektivního nástroje pro zvyšování produktivity a rentability. Příspěvek pojednává o významnosti systé-mového logistického přístupu k řízení zásob, primárně se zaměřuje na sledování souvislostí mezi logistic-kými procesy a podporou zákaznického servisu, Tento přístup je v probíhajících obdobích ekonomických propadů a krizových scénářů velmi podstatným prvkem v tržním chování podniku a jeho smyslem je vést nejen k přežití, ale také k růstu a udržitelnému rozvoji podniku. Řízení zákaznického servisu v podniku je složitý a v řadě případech konfliktníproces, kdy se střetávají cíle vysoké úrovně zákaznického servisu s cílem výrobním a ekonomickým. Analýza zákaznického servisu byla založena na komparaci splněných zakázek s celkovými objednávkami společnosti za jednotlivé měsíce. Analýz

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JP - Industrial processes and processing

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Strojírenská technologie

  • ISSN

    1211-4162

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XVII

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    261-266

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database