Social position of consumers.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A61519" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:61519 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální postavení spotřebitelů.
Original language description
Publikace je zaměřena na různé aspekty vztahů mezi spotřebiteli a dodavateli, kdy spotřebitel je slabší smluvní stranou. Publikace je zaměřena na sociální aspekty osoby spotřebitele, marketingové aspekty spotřebitelských smluv, právní úpravu spotřebitelských smluv a na problémy spojené s výkonem rozhodnutí a exekucemi.
Czech name
Sociální postavení spotřebitelů.
Czech description
Publikace je zaměřena na různé aspekty vztahů mezi spotřebiteli a dodavateli, kdy spotřebitel je slabší smluvní stranou. Publikace je zaměřena na sociální aspekty osoby spotřebitele, marketingové aspekty spotřebitelských smluv, právní úpravu spotřebitelských smluv a na problémy spojené s výkonem rozhodnutí a exekucemi.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Spotřebitelské smlouvy a ochrana spotřebitele: Ekonomické, právní a sociální aspekty.
ISBN
978-80-7400-446-9
Number of pages of the result
38
Pages from-to
47-84
Number of pages of the book
381
Publisher name
C.H. Beck
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—