All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digitisation of advertising and its economic effects

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A69997" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:69997 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    DIGITALIZACE REKLAMY A JEJÍ EKONOMICKÉ EFEKTY

  • Original language description

    Stále rostoucí požadavky na využití nově přicházejících informačních technologií nutí mnoho podniků k revolučním krokům za účelem udržení si korektního přístupu vůči svým zákazníkům. Podnik, který v dnešní době plánuje dosažení firemního úspěchu, je nucen sledovat a analyzovat vývoj informačních technologií a chování vybraného okruhu zákazníků, na které cílí prodej svých produktů či služeb. Internetový marketing za poslední dobu prochází významným technologickým vývojem. Technické vědomosti jsou nyní nezbytnou součástí správného nastavení a vedení reklamy na internetu v digitální formě. Příspěvek se proto zabývá vyhodnocením internetové reklamy z hlediska její ekonomické efektivity pro podnik. Na konkrétním příkladu bude potvrzena či vyvrácena otázka,zda internetová digitální reklama má pro podniky lepší budoucnost oproti ostatním standardním formám reklamy.

  • Czech name

    DIGITALIZACE REKLAMY A JEJÍ EKONOMICKÉ EFEKTY

  • Czech description

    Stále rostoucí požadavky na využití nově přicházejících informačních technologií nutí mnoho podniků k revolučním krokům za účelem udržení si korektního přístupu vůči svým zákazníkům. Podnik, který v dnešní době plánuje dosažení firemního úspěchu, je nucen sledovat a analyzovat vývoj informačních technologií a chování vybraného okruhu zákazníků, na které cílí prodej svých produktů či služeb. Internetový marketing za poslední dobu prochází významným technologickým vývojem. Technické vědomosti jsou nyní nezbytnou součástí správného nastavení a vedení reklamy na internetu v digitální formě. Příspěvek se proto zabývá vyhodnocením internetové reklamy z hlediska její ekonomické efektivity pro podnik. Na konkrétním příkladu bude potvrzena či vyvrácena otázka,zda internetová digitální reklama má pro podniky lepší budoucnost oproti ostatním standardním formám reklamy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    International Scientific Conference on Marketing Identity 2015: Digital Life

  • ISBN

    978-80-8105-779-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    126-136

  • Publisher name

    UNIV SS CYRIL & METHODIUS TRNAVA-UCM TRNAVA, FAC MASS MEDIA COMMUNICATION, NAM J HERDU 2 917 01, TRNAVA, SLOVAK REPUBLIC 2012, SLOVAKIA

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Smolenice

  • Event date

    Nov 10, 2015

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article