All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer perceptions of a regional product

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A72108" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:72108 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spotřebitelské vnímání regionálního produktu

  • Original language description

    Regionální produkt může být chápán jako produkt, který je spojený s určitým relativně ohraničeným územím, s regionem původu, a reprezentuje specifika tohoto regionu. V České republice je regionálnímu produktu věnována pozornost v rámci studií z oblasti geografie, regionálního rozvoje, rurálního rozvoje či rurálního turismu. Přes nesporný význam regionálních produktů pro rozvoj jednotlivých oblastí chybí bližší charakteristika těchto produktů. Cílem příspěvku je vymezit jednotlivé atributy regionálních produktů z pohledu spotřebitele. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření, jehož respondenty jsou obyvatelé / návštěvníci různých mikroregionů v rámci České republiky. Pro stanovení charakteristik regionálního produktu je využit sémantický diferenciál. Hlavním výstupem článku je charakteristika regionálního produktu z hlediska typu produktu, jeho výroby, jedinečnosti, dostupnosti, sociální odpovědnosti, sepjetí s regionem atd. Stanovené klíčové charakteristi

  • Czech name

    Spotřebitelské vnímání regionálního produktu

  • Czech description

    Regionální produkt může být chápán jako produkt, který je spojený s určitým relativně ohraničeným územím, s regionem původu, a reprezentuje specifika tohoto regionu. V České republice je regionálnímu produktu věnována pozornost v rámci studií z oblasti geografie, regionálního rozvoje, rurálního rozvoje či rurálního turismu. Přes nesporný význam regionálních produktů pro rozvoj jednotlivých oblastí chybí bližší charakteristika těchto produktů. Cílem příspěvku je vymezit jednotlivé atributy regionálních produktů z pohledu spotřebitele. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření, jehož respondenty jsou obyvatelé / návštěvníci různých mikroregionů v rámci České republiky. Pro stanovení charakteristik regionálního produktu je využit sémantický diferenciál. Hlavním výstupem článku je charakteristika regionálního produktu z hlediska typu produktu, jeho výroby, jedinečnosti, dostupnosti, sociální odpovědnosti, sepjetí s regionem atd. Stanovené klíčové charakteristi

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2016

  • ISBN

    978-80-7509-459-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    575-582

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Oct 20, 2016

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article