Consumer perceptions of a regional product
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A72108" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:72108 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spotřebitelské vnímání regionálního produktu
Original language description
Regionální produkt může být chápán jako produkt, který je spojený s určitým relativně ohraničeným územím, s regionem původu, a reprezentuje specifika tohoto regionu. V České republice je regionálnímu produktu věnována pozornost v rámci studií z oblasti geografie, regionálního rozvoje, rurálního rozvoje či rurálního turismu. Přes nesporný význam regionálních produktů pro rozvoj jednotlivých oblastí chybí bližší charakteristika těchto produktů. Cílem příspěvku je vymezit jednotlivé atributy regionálních produktů z pohledu spotřebitele. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření, jehož respondenty jsou obyvatelé / návštěvníci různých mikroregionů v rámci České republiky. Pro stanovení charakteristik regionálního produktu je využit sémantický diferenciál. Hlavním výstupem článku je charakteristika regionálního produktu z hlediska typu produktu, jeho výroby, jedinečnosti, dostupnosti, sociální odpovědnosti, sepjetí s regionem atd. Stanovené klíčové charakteristi
Czech name
Spotřebitelské vnímání regionálního produktu
Czech description
Regionální produkt může být chápán jako produkt, který je spojený s určitým relativně ohraničeným územím, s regionem původu, a reprezentuje specifika tohoto regionu. V České republice je regionálnímu produktu věnována pozornost v rámci studií z oblasti geografie, regionálního rozvoje, rurálního rozvoje či rurálního turismu. Přes nesporný význam regionálních produktů pro rozvoj jednotlivých oblastí chybí bližší charakteristika těchto produktů. Cílem příspěvku je vymezit jednotlivé atributy regionálních produktů z pohledu spotřebitele. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření, jehož respondenty jsou obyvatelé / návštěvníci různých mikroregionů v rámci České republiky. Pro stanovení charakteristik regionálního produktu je využit sémantický diferenciál. Hlavním výstupem článku je charakteristika regionálního produktu z hlediska typu produktu, jeho výroby, jedinečnosti, dostupnosti, sociální odpovědnosti, sepjetí s regionem atd. Stanovené klíčové charakteristi
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2016
ISBN
978-80-7509-459-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
575-582
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
—
Event location
Brno
Event date
Oct 20, 2016
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—