Sugar on Twitter? Analysis of use of Twitter by european sugar companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F21%3A89596" target="_blank" >RIV/60460709:41110/21:89596 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.cukr-listy.cz/on_line/2021/PDF/268-271.pdf" target="_blank" >http://www.cukr-listy.cz/on_line/2021/PDF/268-271.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cukr na Twitteru? Analýza využívání sociální sítě Twitter evropskými cukrovarnickými společnostmi
Original language description
Článek se zabývá tím, zdali a jak cukrovarnické společnosti využívají sociální síť Twitter. Zkoumáno bylo třicet devět členů Evropské asociace výrobců cukru - CEFS. Analýza odhalila, že pouze sedm členů má vytvořený účet na Twitteru. Patří mezi ně i úspěšní producenti jako francouzský Tereos nebo britský British Sugar, který byl na Twitteru jako první. Poslední se připojila nizozemská Cosun Beet Company. Nejaktivnější co do počtu napsaných tweetů za týden je španělská Azucarera. Nejméně na twitterový účet přispívá francouzská Cristal Union. Twitter společnosti Tereos má největší počet sledovatelů. Naopak minimální zájem ze strany uživatelů této sociální sítě je o Cosun Beet Company. Z mraků nejvíce frekventovaných slov dvou nejsledovanějších účtů vyplynulo, že Tereos i British Sugar často tweetují o cukru nebo cukrové řepě. Tereos ovšem klade důraz také na spolupráci a kampaň, zatímco British Sugar se aktivně připojuje k iniciativám na podporu britského cukru a potravinářských výrobků obecně.
Czech name
Cukr na Twitteru? Analýza využívání sociální sítě Twitter evropskými cukrovarnickými společnostmi
Czech description
Článek se zabývá tím, zdali a jak cukrovarnické společnosti využívají sociální síť Twitter. Zkoumáno bylo třicet devět členů Evropské asociace výrobců cukru - CEFS. Analýza odhalila, že pouze sedm členů má vytvořený účet na Twitteru. Patří mezi ně i úspěšní producenti jako francouzský Tereos nebo britský British Sugar, který byl na Twitteru jako první. Poslední se připojila nizozemská Cosun Beet Company. Nejaktivnější co do počtu napsaných tweetů za týden je španělská Azucarera. Nejméně na twitterový účet přispívá francouzská Cristal Union. Twitter společnosti Tereos má největší počet sledovatelů. Naopak minimální zájem ze strany uživatelů této sociální sítě je o Cosun Beet Company. Z mraků nejvíce frekventovaných slov dvou nejsledovanějších účtů vyplynulo, že Tereos i British Sugar často tweetují o cukru nebo cukrové řepě. Tereos ovšem klade důraz také na spolupráci a kampaň, zatímco British Sugar se aktivně připojuje k iniciativám na podporu britského cukru a potravinářských výrobků obecně.
Classification
Type
J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Listy cukrovarnické a řepařské
ISSN
1210-3306
e-ISSN
1210-3306
Volume of the periodical
137
Issue of the periodical within the volume
7-8
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
268-271
UT code for WoS article
000684075100010
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85116481180