Optional subjects in study programs of tertiary education in the context of perspective development of graduate's personality
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F23%3A96553" target="_blank" >RIV/60460709:41600/23:96553 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Volitelné předměty ve studijních programech terciárního vzdělávání v kontextu perspektivního rozvoje osobnosti absolventa
Original language description
Vysoké školy nabízejí svým studentům v rámci studijních programů kromě předmětů povinných, povinně volitelných i různě široký výběr předmětů volitelných, které jsou často zaměřeny na posílení všeobecného rozhledu a případně i na širší možnosti uplatnění v rámci studovaného oboru. Cílem některých volitelných předmětů je například posílení obecných kompetencí studentů a rozšíření možností jejich profesního uplatnění. Cílem může být i motivace studentů a zvýšení zájmu o volnočasové aktivity a další vzdělávání v problematice, se kterou se v rámci nabídky volitelných předmětů studenti setkali. Součástí příspěvku jsou výsledky průzkumu, které ilustrují, o jaká témata volitelných předmětů mají studenti zájem v rámci konkrétního studijního programu.
Czech name
Volitelné předměty ve studijních programech terciárního vzdělávání v kontextu perspektivního rozvoje osobnosti absolventa
Czech description
Vysoké školy nabízejí svým studentům v rámci studijních programů kromě předmětů povinných, povinně volitelných i různě široký výběr předmětů volitelných, které jsou často zaměřeny na posílení všeobecného rozhledu a případně i na širší možnosti uplatnění v rámci studovaného oboru. Cílem některých volitelných předmětů je například posílení obecných kompetencí studentů a rozšíření možností jejich profesního uplatnění. Cílem může být i motivace studentů a zvýšení zájmu o volnočasové aktivity a další vzdělávání v problematice, se kterou se v rámci nabídky volitelných předmětů studenti setkali. Součástí příspěvku jsou výsledky průzkumu, které ilustrují, o jaká témata volitelných předmětů mají studenti zájem v rámci konkrétního studijního programu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
PEDAGOGICA ACTUALIS XIV. Podpora a inklúzia vo vzdelávaní I.
ISBN
978-80-572-0329-2
Number of pages of the result
8
Pages from-to
73-81
Number of pages of the book
9
Publisher name
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Place of publication
Trnava
UT code for WoS chapter
—