Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41620%2F02%3A00004992" target="_blank" >RIV/60460709:41620/02:00004992 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing
Original language description
Kapitola pojednává o pojetí, funkcích a principech marketingu. Rozpracovává jej jako základní středoškolské učivo pro výuku v rámci předmětu Ekonomika a podnikání na středních zemědělských školách. Autor pojal učivo komplexně od podnikatelských koncepcípřes analýzu marketingového prostředí a marketingový výzkum a plánování až po marketingový mix a jeho aplikaci v hospodářské praxi.
Czech name
Marketing
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Ekonomika a podnikání II.
ISBN
80-86392-05-8
Number of pages of the result
52
Pages from-to
153-205
Number of pages of the book
—
Publisher name
CREDIT Praha
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—