All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Story of Czech Graphic Design

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461071%3A_____%2F24%3AN0000027" target="_blank" >RIV/60461071:_____/24:N0000027 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://projektidentita.cz/" target="_blank" >https://projektidentita.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Identita: Příběh českého grafického designu

  • Original language description

    Výstava na všech třech podlažích Musea Kampa ukazuje to nejlepší z historie českého grafického de-signu, tedy díla, ve kterých jde ruku v ruce estetická kvalita, dobré technické nebo řemeslné provedení a funkčnost. Návštěvníci zde mohou vidět několik stovek exponátů od samého konce 19. století do současnosti: ikonické plakáty, špičkově upravené knihy a časopisy, de-sítky logotypů, vývoj státních symbolů, navigačních systémů a také výjimečné příklady grafického designu z epochy audiovizuálních médií. Výstava, kterou připravili Filip Blažek a Linda Kudrnovská, a jejímž komisařem je David Korecký, je součástí multižánrového projektu Identita – příběh českého grafického designu (www.projektidentita.cz), který zahrnuje TV cyklus odvysílaný v lednu a únoru 2024 Českou televizí, celovečerní film o grafickém designu, který vstoupil do českých kin 10. října, a stejnojmennou doprovodnou knihu, která vyšla k výstavě v české a anglické verzi a zároveň je monografií grafického designu. Expozice je členěna do tří pater zaměřených tematicky na veřejný prostor, společné zážitky a soukromý svět. Ikonická díla jsou zvýrazněna prostřednictvím speciálních popisek se šipkou, aby žádný návštěvník neminul klíčové exponáty. V doprovodných textech se návštěvníci se-známí s širším kulturně-historickým a politickým kontextem vystavených artefaktů, tedy s tím, jak grafický design ovlivňuje společnost a naopak.

  • Czech name

    Identita: Příběh českého grafického designu

  • Czech description

Classification

  • Type

    E<sub>nekrit</sub> - Exhibition

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60500 - Other Humanities and the Arts

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Praha (Museum Kampa)

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    200

  • Foreign attendee count

    5

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce