Branch Analysis as a Part of Marketing Strategy Formulation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F00%3A00006241" target="_blank" >RIV/60461373:22340/00:00006241 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza odvětví jako východisko formulace marketingové strategie
Original language description
Příspěvek se zabývá analýzou odvětví a konkurence, která je základní součástí strategické marketingová analýzy. Pochopení vývoje v odvětví je spojeno s hledáním hybných sil, které mají vliv na změny struktury odvětví a úroveň konkurence.
Czech name
Analýza odvětví jako východisko formulace marketingové strategie
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Ekonomika firiem 2000
ISBN
80-225-1308-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Podnikohospodárská fakulta v Košiciách, EU Bratislava
Place of publication
Košice
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—