Modern trends in foods marketing strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F03%3A00007399" target="_blank" >RIV/60461373:22340/03:00007399 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktuální směry ve vývoji marketingové strategie potravinářských výrobků
Original language description
Příspěvek se zabývá marketingovými strategiemi moderních potravin. Identifikuje nové pojetí kvality potravinářských výrobků, která zahrnuje zdravotní a procesní atributy.Ty nelze ověřit pomocí zkušeností, proto je nutné formulovat novou marketingovou strategii založenou ma důvěryhodné komunikaci pomocí speciálních distribučních cest a referenčních osob. Postoje a zkušenosti českých spotřebitelů na trhu funkčních potravin.
Czech name
Aktuální směry ve vývoji marketingové strategie potravinářských výrobků
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Ekonomika firiem 2003
ISBN
80-225-1737-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
60-64
Publisher name
EU Košice
Place of publication
Košice
Event location
Snina
Event date
Sep 18, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—