Logistics and Marketing in Supply Chains
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F04%3A00011041" target="_blank" >RIV/60461373:22340/04:00011041 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Logistika a marketing v dodavatelských řetězcích
Original language description
Současný stav v marketingu a logistice při nabízení služeb zákazníkům.Hlavní příčiny problémů spojených s implementací marketingových a logistických principů v řízení firem. Strategická role logistiky. Zaměření logistiky na řízení metriálového toku.
Czech name
Logistika a marketing v dodavatelských řetězcích
Czech description
Současný stav v marketingu a logistice při nabízení služeb zákazníkům.Hlavní příčiny problémů spojených s implementací marketingových a logistických principů v řízení firem. Strategická role logistiky. Zaměření logistiky na řízení metriálového toku.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Logistika
ISSN
1211-0957
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
7,8
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
48-49
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—