Purchasing decissions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F06%3A00016900" target="_blank" >RIV/60461373:22340/06:00016900 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhodování o nákupu
Original language description
Kapitola je zaměřena na postavení nákupu a jeho řízení. Pozornost je věnována moderním nákupním strategiím, nákupu v prostředí internetových tržnic. Je popisován celý proces nákupu. Pozornost je věnována i operativnímu nákupu. Kapitola končí přehledem ahodnocením moderních nákupních strategií, JiT, KANBAN, JiTII, Make or Buy apod.
Czech name
Rozhodování o nákupu
Czech description
Kapitola je zaměřena na postavení nákupu a jeho řízení. Pozornost je věnována moderním nákupním strategiím, nákupu v prostředí internetových tržnic. Je popisován celý proces nákupu. Pozornost je věnována i operativnímu nákupu. Kapitola končí přehledem ahodnocením moderních nákupních strategií, JiT, KANBAN, JiTII, Make or Buy apod.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Strategický marketingový management
ISBN
80-239-8387-3
Number of pages of the result
22
Pages from-to
152-174
Number of pages of the book
—
Publisher name
Český institut marketingu
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—