All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Purchasing decissions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F06%3A00016900" target="_blank" >RIV/60461373:22340/06:00016900 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozhodování o nákupu

  • Original language description

    Kapitola je zaměřena na postavení nákupu a jeho řízení. Pozornost je věnována moderním nákupním strategiím, nákupu v prostředí internetových tržnic. Je popisován celý proces nákupu. Pozornost je věnována i operativnímu nákupu. Kapitola končí přehledem ahodnocením moderních nákupních strategií, JiT, KANBAN, JiTII, Make or Buy apod.

  • Czech name

    Rozhodování o nákupu

  • Czech description

    Kapitola je zaměřena na postavení nákupu a jeho řízení. Pozornost je věnována moderním nákupním strategiím, nákupu v prostředí internetových tržnic. Je popisován celý proces nákupu. Pozornost je věnována i operativnímu nákupu. Kapitola končí přehledem ahodnocením moderních nákupních strategií, JiT, KANBAN, JiTII, Make or Buy apod.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Strategický marketingový management

  • ISBN

    80-239-8387-3

  • Number of pages of the result

    22

  • Pages from-to

    152-174

  • Number of pages of the book

  • Publisher name

    Český institut marketingu

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter