Sales promotion efficiency analysis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019477" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019477 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza účinnosti akcí na podporu prodeje
Original language description
Akce na podporu prodeje jsou nástrojem, který má výrazný vliv na úroveň poptávky.Stať prezentuje nejčastěji užívané typy akcí na podporu prodeje potravinářských výrobků v obchodních řetězcích a ukazatele používané pro hodnocení jejich účinnosti. Na příkladě vybraných značek ilustruje výpočet ukazatelů a jejich využití při předpovědích poptávky.
Czech name
Analýza účinnosti akcí na podporu prodeje
Czech description
Akce na podporu prodeje jsou nástrojem, který má výrazný vliv na úroveň poptávky.Stať prezentuje nejčastěji užívané typy akcí na podporu prodeje potravinářských výrobků v obchodních řetězcích a ukazatele používané pro hodnocení jejich účinnosti. Na příkladě vybraných značek ilustruje výpočet ukazatelů a jejich využití při předpovědích poptávky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Modern Approaches to corporate management
ISBN
978-80-227-2750-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
37-43
Publisher name
STU Bratislava
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Sep 6, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—