Application of SCM in new product launching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F10%3A00023468" target="_blank" >RIV/60461373:22340/10:00023468 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace zásad Supply Chain managementu při zavádění nového výrobku
Original language description
V současné době je pro výrobní podnik velmi obtížné uspět, pokud se nepokusí o implementaci zásad Supply Chain Managementu. Technologie jsou snadno kopírovatelné, hodnota značky napodobitelná, a proto lze získat konkurenční výhodu zejména integrací procesů probíhajících uvnitř a vně podniku. Ačkoli navenek podnik obvykle vystupuje jako celek směřující k jednomu společnému cíli, mezi jednotlivými podnikovými odděleními dochází často ke konfliktům vyplývajícím z nedostatečného sdílení informací. Koncept SCM klade důraz na spolupráci členů logistických systémů, která ve své podstatě vychází z prvků spolupráce jednotlivých oddělení uvnitř podniků. Cílem tohoto článku je představit aplikaci zásad SCM při zavádění nového výrobku na trh kosmetiky.
Czech name
Aplikace zásad Supply Chain managementu při zavádění nového výrobku
Czech description
V současné době je pro výrobní podnik velmi obtížné uspět, pokud se nepokusí o implementaci zásad Supply Chain Managementu. Technologie jsou snadno kopírovatelné, hodnota značky napodobitelná, a proto lze získat konkurenční výhodu zejména integrací procesů probíhajících uvnitř a vně podniku. Ačkoli navenek podnik obvykle vystupuje jako celek směřující k jednomu společnému cíli, mezi jednotlivými podnikovými odděleními dochází často ke konfliktům vyplývajícím z nedostatečného sdílení informací. Koncept SCM klade důraz na spolupráci členů logistických systémů, která ve své podstatě vychází z prvků spolupráce jednotlivých oddělení uvnitř podniků. Cílem tohoto článku je představit aplikaci zásad SCM při zavádění nového výrobku na trh kosmetiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní Baťova konference
ISBN
978-80-7318-922-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—