All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School or education?!

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60555670%3A_____%2F11%3A%230000075" target="_blank" >RIV/60555670:_____/11:#0000075 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.dcm-zahorskabystrica.sk/Documents/Krizovatky_II_Pozvanka_a_program.pdf" target="_blank" >http://www.dcm-zahorskabystrica.sk/Documents/Krizovatky_II_Pozvanka_a_program.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Škola nebo výchova?!

  • Original language description

    Autor se v příspěvku zamýšlí nad vztahem školy a výchovy, zda je možné je oddělovat a nad tím jakou funkci má v současnosti pro společnost škola a jakou výchova. Na základě vztahu mezi společností a výchovou zazní otázka směřující k pudu sebezáchovy společnosti. Stručně se zde také dotýká toho, kdo by měl být za výchovu dětí zodpovědný. Dále se snaží odpovědět například na to, proč výchova může představovat problém a proč jí ve školách není věnována žádoucí pozornost. V příspěvku je z důvodu zasazení dopatřičného rámce věnován prostor také vztahu výchovy a vzdělávání.

  • Czech name

    Škola nebo výchova?!

  • Czech description

    Autor se v příspěvku zamýšlí nad vztahem školy a výchovy, zda je možné je oddělovat a nad tím jakou funkci má v současnosti pro společnost škola a jakou výchova. Na základě vztahu mezi společností a výchovou zazní otázka směřující k pudu sebezáchovy společnosti. Stručně se zde také dotýká toho, kdo by měl být za výchovu dětí zodpovědný. Dále se snaží odpovědět například na to, proč výchova může představovat problém a proč jí ve školách není věnována žádoucí pozornost. V příspěvku je z důvodu zasazení dopatřičného rámce věnován prostor také vztahu výchovy a vzdělávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Škola alebo výchova?

  • ISBN

    978-80-969253-3-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    25-32

  • Publisher name

    Maclix

  • Place of publication

    Modra

  • Event location

    Bratislava - Záhorská Bystrica

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article