The postmodern concept of education: philosophical and pedagogical allusion
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60555670%3A_____%2F12%3A%230000081" target="_blank" >RIV/60555670:_____/12:#0000081 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/60555670:_____/12:#0000100
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postmoderní koncepce výchovy: filozofické a pedagogické aluze
Original language description
Studie zkoumá výchovu v kontextu Deleuze filozofie. Navazuje na Nietzscheho ideu výchovy. Tato výchova má být přísná, její součástí je i nespravedlnost. Jen tak se dítě připraví na reálný život.
Czech name
Postmoderní koncepce výchovy: filozofické a pedagogické aluze
Czech description
Studie zkoumá výchovu v kontextu Deleuze filozofie. Navazuje na Nietzscheho ideu výchovy. Tato výchova má být přísná, její součástí je i nespravedlnost. Jen tak se dítě připraví na reálný život.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AA - Philosophy and religion
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Dilemata sociální pedagogiky v postmoderním světě
ISBN
978-80-87182-27-7
Number of pages of the result
6
Pages from-to
1041-1047
Number of pages of the book
1271
Publisher name
Institut mezioborových studií Brno
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—