Self-loading trailer low platform 3 (Trailer for containers 3)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60826983%3A_____%2F11%3A%230000003" target="_blank" >RIV/60826983:_____/11:#0000003 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.camelid.cz" target="_blank" >http://www.camelid.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Samonakládací nízkoplošinový návěs 3 (Přípojný vyvážeč kontejnerů 3)
Original language description
Základní části stroje jsou rám, základna kontejneru, dvě polonápravy s koly, hydraulický systém a elektrická instalace. Rám stroje má tvar písmene "U". Rám je svařen z dutých modulů, které jsou vyrobeny z vysokopevnostního ocelového plechu. Moduly jsou uvnitř vyztuženy. V modulovém rámu jsou umístěny odpružené polonápravy s mechanismy jejich ovládání. K rámu je uchycena základna kontejneru. Nákladový prostor rámu pro břemeno je cca. 4 m dlouhý. Závěs je pevný. Hydraulický systém zabezpečuje změnu polohypolonáprav a společně s přestavením závěsu traktoru i změnu polohy stroje z transportní na nakládací nebo vykládací a naopak. Nakládání a vykládání kontejnerů se děje bez použití další manipulační techniky. Každá polonáprava je ovládána nepřímo hydromotorem. Pohyb polonáprav je synchronizován. Systém mechanického brzdění.
Czech name
Samonakládací nízkoplošinový návěs 3 (Přípojný vyvážeč kontejnerů 3)
Czech description
Základní části stroje jsou rám, základna kontejneru, dvě polonápravy s koly, hydraulický systém a elektrická instalace. Rám stroje má tvar písmene "U". Rám je svařen z dutých modulů, které jsou vyrobeny z vysokopevnostního ocelového plechu. Moduly jsou uvnitř vyztuženy. V modulovém rámu jsou umístěny odpružené polonápravy s mechanismy jejich ovládání. K rámu je uchycena základna kontejneru. Nákladový prostor rámu pro břemeno je cca. 4 m dlouhý. Závěs je pevný. Hydraulický systém zabezpečuje změnu polohypolonáprav a společně s přestavením závěsu traktoru i změnu polohy stroje z transportní na nakládací nebo vykládací a naopak. Nakládání a vykládání kontejnerů se děje bez použití další manipulační techniky. Každá polonáprava je ovládána nepřímo hydromotorem. Pohyb polonáprav je synchronizován. Systém mechanického brzdění.
Classification
Type
G<sub>prot</sub> - Prototype
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI1%2F119" target="_blank" >FR-TI1/119: *Series of Self-charging Trailers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
PVK - 3
Numerical identification
—
Technical parameters
Délka 5 930 mm, výška (transportní poloha) 1 200 mm, výška (nakládací / vykládací poloha) 784 mm, šířka 2 450 mm, hmotnost bez kontejneru 1 280 kg, největší povolená hmotnost 2 950 kg. Výsledek byl ověřen pro zavedení výroby. Dne 7.6.2011 byla s MPO uzavřena "Smlouva o využití výsledků výzkumu a vývoje 2011/FR-TI1/119".
Economical parameters
Prodejní cena je 250 tis. Kč
Application category by cost
—
Owner IČO
60826983
Owner name
STS Prachatice, a.s.
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Web page
—