Factors affecting learning style in the subject marketing: Case study from the high school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F19%3A00054509" target="_blank" >RIV/61384399:31110/19:00054509 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://extrasystem.com/9788087570449.pdf" target="_blank" >http://extrasystem.com/9788087570449.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Faktory ovlivňující styly učení v předmětu marketing: případová studie z prostředí vysoké školy
Original language description
Hlavní témata dokumentu: styl učení; vysoká škola; marketing; dotazníkové šetření; praxe
Czech name
Faktory ovlivňující styly učení v předmětu marketing: případová studie z prostředí vysoké školy
Czech description
Hlavní témata dokumentu: styl učení; vysoká škola; marketing; dotazníkové šetření; praxe
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference Schola nova, quo vadis?
ISBN
978-80-87570-44-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
17-22
Publisher name
Extrasystem Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 20, 2019
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—