Intercultural aspects of Internet advertising on the home page of automotive brands
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00036824" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00036824 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
němčina
Original language name
Interkulturelle Aspekte der Internetwerbung auf Homepages ausgewählter Automobilmarken
Original language description
Die wichtigsten Themen des Dokuments: Interkulturelle Aspekte der Internetwerbung auf Homepages ausgewählter Automobilmarken
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011
ISBN
978-80-225-3195-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
337-348
Publisher name
Ekonomická univerzita
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Apr 21, 2011
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—