Modern Communication Technologies Offer Media Multichannel Marketing to Reach a Target Group
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F12%3A00041915" target="_blank" >RIV/61384399:31120/12:00041915 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Moderní komunikační technologie nabízí médiím multikanálové oslovení cílové skupiny
Original language description
Hlavní témata dokumentu: cílová skupina; čtenáři; elektronické časopisy; interaktivita; komunikační technologie; média; tištěná média
Czech name
Moderní komunikační technologie nabízí médiím multikanálové oslovení cílové skupiny
Czech description
Hlavní témata dokumentu: cílová skupina; čtenáři; elektronické časopisy; interaktivita; komunikační technologie; média; tištěná média
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
JC - Computer hardware and software
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
X3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
28-32
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—