Effectiveness of the Advertising Targeted to Children Regulation and Self-regulation with Focus on Food Industry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F14%3A00045645" target="_blank" >RIV/61384399:31120/14:00045645 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Účinnost regulace a samoregulace reklamy potravinářských firem cílené na děti v České republice
Original language description
Hlavní témata dokumentu: reklama cílená na děti; regulace reklamy; samoregulace reklamy; Česká republika
Czech name
Účinnost regulace a samoregulace reklamy potravinářských firem cílené na děti v České republice
Czech description
Hlavní témata dokumentu: reklama cílená na děti; regulace reklamy; samoregulace reklamy; Česká republika
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Oeconomica Pragensia
ISSN
0572-3043
e-ISSN
—
Volume of the periodical
22
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
54-70
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—