Attitudes and Perceptions of Entrepreneurs in Central Eastern Europe(Poland,the Czech Republic,East-Germany)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F07%3A00028687" target="_blank" >RIV/61384399:31130/07:00028687 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Attitudes and Perceptions of Entrepreneurs in Central Eastern Europe(Poland,the Czech Republic,East-Germany)
Original language description
Basic themes of document: intercultural research; entrepreneurship; entrepreneur; central eastern europe
Czech name
Postoje a vnímání podnikatelů ve střední a východní Evropě
Czech description
Hlavní témata dokumentu: interkulturní výzkum; podnikání; podnikatel; střední a východní Evropa
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Prespectives and Progress in Contemporary Cross-Cultural Psychology
ISBN
978-7-5019-5966-2
Number of pages of the result
19
Pages from-to
173-191
Number of pages of the book
—
Publisher name
China Light Industry Press
Place of publication
Beijing
UT code for WoS chapter
—