Possibilities of demographic segmentation for targeting of internet advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00037729" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00037729 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: internetová reklama; cílení reklamy; uživatelé internetu
Czech name
Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: internetová reklama; cílení reklamy; uživatelé internetu
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-04-0
Number of pages of the result
8
Pages from-to
165-172
Number of pages of the book
218
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—