Art as Source of Body Image
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00038558" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00038558 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Umělecká díla jako zdroj vnímání vlastního těla
Original language description
Hlavní témata dokumentu: body image; umělecká díla; média; umění; západní ideál krásy; východní ideál krásy
Czech name
Umělecká díla jako zdroj vnímání vlastního těla
Czech description
Hlavní témata dokumentu: body image; umělecká díla; média; umění; západní ideál krásy; východní ideál krásy
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F09%2F0311" target="_blank" >GA402/09/0311: Marketing importance of body image</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Megatrendy a média - Médiá a umenie
ISBN
978-80-8105-250-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
17
Pages from-to
235-251
Publisher name
Fakulta masmediálnej komunikácie univerzity sv.Cyrila a Metoda
Place of publication
Trnava
Event location
Smolenice
Event date
Mar 22, 2011
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—