Analytical Marketing - Trends in Banking Practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00041323" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00041323 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.ekonomikaamanagement.cz/cz/clanek-analyticky-marketing-trendy-v-bankovni-praxi.html" target="_blank" >http://www.ekonomikaamanagement.cz/cz/clanek-analyticky-marketing-trendy-v-bankovni-praxi.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analytický marketing: trendy v bankovní praxi
Original language description
Hlavní témata dokumentu: analytický marketing; řízení vztahů se zákazníky; vytěžování klientských dat
Czech name
Analytický marketing: trendy v bankovní praxi
Czech description
Hlavní témata dokumentu: analytický marketing; řízení vztahů se zákazníky; vytěžování klientských dat
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Ekonomika a Management
ISSN
1802-8470
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
"nestrankovano"
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—