Options and Opportunities of Ethnographic Methods in Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F13%3A00042819" target="_blank" >RIV/61384399:31130/13:00042819 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti využití etnografických metod v marketingu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: kvalitativní výzkum; etnografický výzkum; zúčastněné pozorování; spotřebitelské chování
Czech name
Možnosti využití etnografických metod v marketingu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: kvalitativní výzkum; etnografický výzkum; zúčastněné pozorování; spotřebitelské chování
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Ekonomika v pohybu - Economy in Motion - Économie en mouvement - Wirtschaft in Bewegung
ISBN
978-80-245-1943-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
105-112
Publisher name
Nakladatelství Oeconomica
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jun 19, 2013
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—