Generational differences in consumer media use on the Czech market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045886" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00045886 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Generační podmínění mediálního chování spotřebitelů na českém trhu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: média; mediální chování; spotřební chování; věkové odlišnosti
Czech name
Generační podmínění mediálního chování spotřebitelů na českém trhu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: média; mediální chování; spotřební chování; věkové odlišnosti
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Oeconomica Universitatis Selye
ISSN
1338-6581
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
15
Pages from-to
171-185
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—