Consumer attitudes towards alternative forms of TV advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F15%3A00046006" target="_blank" >RIV/61384399:31130/15:00046006 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spotřebitelské vnímání alternativních forem televizní propagace
Original language description
Hlavní témata dokumentu: televizní reklama; umístění produktu v pořadu; sponzoring pořadu
Czech name
Spotřebitelské vnímání alternativních forem televizní propagace
Czech description
Hlavní témata dokumentu: televizní reklama; umístění produktu v pořadu; sponzoring pořadu
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXV
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
25-26
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—