Analysis of the marketing communication of the Staropramen brand and determine its archetype
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F17%3A00050217" target="_blank" >RIV/61384399:31130/17:00050217 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archetypu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: marketingová komunikace; archetyp; značka
Czech name
Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archetypu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: marketingová komunikace; archetyp; značka
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50602 - Public administration
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXVIII
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
18-19
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—