Public Relations of a Banking Institution in the Digital Age
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00053843" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00053843 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.derivat.sk/files/2019%20financne%20trhy/FT_1_2019_Knihova_" target="_blank" >http://www.derivat.sk/files/2019%20financne%20trhy/FT_1_2019_Knihova_</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Public Relations bankovní instituce v digitálním věku
Original language description
Hlavní témata dokumentu: digitální PR; homebanking; mobilní aplikace; multimediální komunikační nástroje; multimediální tisková zpráva
Czech name
Public Relations bankovní instituce v digitálním věku
Czech description
Hlavní témata dokumentu: digitální PR; homebanking; mobilní aplikace; multimediální komunikační nástroje; multimediální tisková zpráva
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50602 - Public administration
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Finančné trhy
ISSN
1336-5711
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVI
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
1
Pages from-to
17
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—